Klanttevredenheidsonderzoek Nationale Notaris

LET OP. Dit artikel is ouder dan 1 jaar.

Klanttevredenheidsonderzoek: gemiddeld een 8,2 van onze klanten

Het volledige team van Nationale Notaris zet zich iedere dag voor jou als klant in zodat jij op tijd in je woning kunt trekken of je hypotheek kunt oversluiten. Ons doel is daarbij dat jij helemaal tevreden bent over onze dienstverlening en daarom voeren wij wekelijks een klanttevredenheidsonderzoek uit.

Wij willen dan ook graag weten wat jij van onze dienstverlening vindt, zodat wij onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. In het afgelopen jaar zijn hiervoor honderden klanten telefonisch benaderd en gevraagd om hun mening over onze dienstverlening.

Beoordelingen klanttevredenheidsonderzoek

  • Het voortraject (dus alle werkzaamheden tot aan de bespreking bij de notaris) wordt gemiddeld beoordeeld met een 8,2
  • Het bespreken en ondertekenen bij de notaris wordt gemiddeld beoordeeld met een 8,2
  • 98% van alle benaderde klanten beveelt Nationale Notaris aan

Natuurlijk zijn wij hier trots op, maar het kan altijd beter en daarom zijn wij benieuwd naar jouw mening! Wil je ook een review achterlaten? Dat kan nu ook via onze Facebook pagina. Like ons en blijf zo ook op de hoogte van het laatste nieuws.

Of zoals men het vroeger al zei: Ben je tevreden, vertel het door. Ben je niet tevreden, vertel het ons.